• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tapatalk

Peter K

Panerai
2-Faktor
Jag är 54 och tyckte först att gamla ttt var skitballt.
Bytte till klocksnack när det dök upp. Postar nu som en galning.
Men tycker ändå gamla ttt var bättre.

Men nu har jag skaffat Tapatalk. Fy faan va bra.
Ni som ännu inte gjort det, gör det.
Plötsligt funkar det kanon i mobilen. Kanske kommer en och annan bild också, vad det lider. Måste öva lite först.


Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Du skojar i aprillo? TTT var ju så sjukt oanvändarvänligt att man tröttnade efter två dygn.
 

hans

Petrus Kenicius
Peter K skrev:
Jag är 54 och tyckte först att gamla ttt var skitballt.
Bytte till klocksnack när det dök upp. Postar nu som en galning.
Men tycker ändå gamla ttt var bättre.

Men nu har jag skaffat Tapatalk. Fy faan va bra.
Ni som ännu inte gjort det, gör det.
Plötsligt funkar det kanon i mobilen. Kanske kommer en och annan bild också, vad det lider. Måste öva lite först.


Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Tapatalk är jättesmidigt via mobilen. Jag är 44 och och har en Galaxy Nexus med stor skärm. Peter K, ser du ett samband? ;)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Sånt här värmer att höra!
Vi tycker likadant.

Vi vill också be om ursäkt till eventuell partner/vän för att ni numera sitter och trycker på mobilen stup i kvarten.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
För er som kör med google crome, så finns det ett tillägg som heter tapatalk notifier, vilket meddelar när det kommit svar på trådar man prenumererar på, alternativt PM. Mycket smidigt!
 

Rille

Rolex
Tack för tipset de ska testas på burken!

Dock är jag helt fast framför tapatalk på iphonen känns så onödigt att sitta vid datorn med denna app:)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Se där. Nu fick jag en liten notifiering att någon svarat i denna tråden. Mycket smidigt!
 
Topp