• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tappad klocka!

Ohlleeson

Omega
Hej! Tappade igår bort min klocka! :( Var på elmia och hade klockan i dörrsidan men under kvällen har den ramlat ut! Chansen att någon här skulle ha hittat den är nog väääääldigt liten men värt ett försök!
Klockan i fråga är en Certina DS first.

//ohlleeson!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tråkigt som faen och höra, jag hoppas att du får tillbaka den. Men varför hade du klockan i dörrsidan och inte på armen undrar jag.
 

Ohlleeson

Omega
Tappa telefonjäveln mellan sätet och mittkonsolen! Med klockan på armen kom jag inte ner med handen! :p sen fick jag annat i huvudet och där låg den kvar :(
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
Har du foton på den och kanske mailkonversation från köpet så kanske de nöjer sig med det. Långt ifrån alltid som bolagen kräver kvitto. Ring och kolla med dem och förklara vad som hänt så får du säkert hjälp :)
Ja det funkar säkert, men tyvärr tror jag knappt att klockans värde täcker självrisken i detta fall, beror givetvis på vilken DS first det gäller.
 

Ohlleeson

Omega
Ja det funkar säkert, men tyvärr tror jag knappt att klockans värde täcker självrisken i detta fall, beror givetvis på vilken DS first det gäller.

Jo de e det ja känner :p nypris vart kanske 5k på AD så vet inte vad dem skulle värdera den till nu med ett par år på nacken! Men ett samtal e de värt iaf! :) kanske kan få ut en liten slant så ja kan köpa mig en skx som tröst ;)
 

Ohlleeson

Omega
Den här klocka är det frågan om iaf! :) någon som har erfarenhet av hur försäkringsbolag hanterar sånt här? Hur värderar dem osv?

uqezuzy8.jpg
 
Topp