Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tappade klockan i golvet, ändrad tidsavvikelse

Diskussion i 'Diskussion' startad av daveid, 27 augusti 2016.

1. daveid
    Trådstartare

daveid Stadsbo

Tappade min Longines Legend Diver i golvet och den går nu runt +0.2s/d, efter att jag hade tappat den gick den runt +2s/d. Innan jag tappade den gick den mellan +6s/d och +7s/d. Finns det risk för att något har skadats som man bör kolla upp?

2. natovintage

natovintage Präst

Från:
    Olsztyn, Polen
    Är det så man ruckar? ;)

Fanboy, Margarinkungen, daveid och 1 annan gillar detta.
  3. vikgul

vikgul Lilla Buh

Från:
    Huvudstaden
    Har några klockor som går lite fel, kan du tappa de åt mig så dem går bättre? ;)

daveid gillar detta.
  4. Undersköterskan

Undersköterskan Präst

Från:
    Växjö
    Så länge inga tecken finns att klockan är skadad på något vis har jag svårt att se någon anledning till varför AD'n skulle kolla upp den. Du får väl tvärtom glädjas åt att den tycks ha klarat fallet så väl och dessutom går mer precist än tidigare.

Vänligen
    Forumets undersköterska

daveid gillar detta.
  5. daveid
    Trådstartare

daveid Stadsbo

Hahaha aja, hoppas den inte börjar gå minus bara... Tänker inte gå till AD, tänkte bara om det var något vanligt fel.

6. poormans

poormans Präst

Kan vara värt att lämna för koll/ryckningar

Balansen kan ha rört sig lite

Inget dyrt hos kompetent urmakare

Mårtenssons ur Brookfield