• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tattoo aka never ending story...

IMG_1020.JPG

Lite japanskt på vänster arm. Kör igång i november igen. Axelparti och bröst, säkert nått annat också. Haha bokat nov17- april18. En sittning per månad. Armen tog 3 sittningar. Jag har dock insidan av biceps kvar.
 

Ingenjören

Panerai
2-Faktor
Snygga saker ni gjort! Kul att vi klockdårar även uppskattar denna konstart! Här är mitt senaste alster, en hyllning till hustrun som jag hitintills haft 10 fantastiska år med. Inspirerad av den gamla låten "rose tatoo" med Dropkick Murphys. Nyvaknat intresse, har en traditionell "90-talare" på andra armen med varg & tribaler (inget att visa upp, men den får stanna som ett minne av svunna tider). Planerar nu ett högst personligt "ryggprojekt". Återkommer!
IMG_0683.PNG
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Nu har jag bokat tid för min första tatuering. Tatueraren pratar om nånstans 10-12st sittningar.
Kommer tatuera hela högerbenet som en story med landmärken och ställen jag besökt genom åren. Blir en del Vegas, NYC, LA men också Bali med stränder, palmer, surfing.. Det blir mycket Europa o grejer också.. Känns väldigt spännande. Stilen blir realism och det blir från fot till skrev i omfång.
Känns galet.. Haha
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Nu har jag bokat tid för min första tatuering. Tatueraren pratar om nånstans 10-12st sittningar.
Kommer tatuera hela högerbenet som en story med landmärken och ställen jag besökt genom åren. Blir en del Vegas, NYC, LA men också Bali med stränder, palmer, surfing.. Det blir mycket Europa o grejer också.. Känns väldigt spännande. Stilen blir realism och det blir från fot till skrev i omfång.
Känns galet.. Haha
Grymt! Vem har du tid hos och när är första sittningen?
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Nu har jag bokat tid för min första tatuering. Tatueraren pratar om nånstans 10-12st sittningar.
Kommer tatuera hela högerbenet som en story med landmärken och ställen jag besökt genom åren. Blir en del Vegas, NYC, LA men också Bali med stränder, palmer, surfing.. Det blir mycket Europa o grejer också.. Känns väldigt spännande. Stilen blir realism och det blir från fot till skrev i omfång.
Känns galet.. Haha
Hos Daniel? Oavsett... Ha så kul;)
 
Topp