• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tavel-rea! Concentric x 2 116000

Rikard

Omega
Hoj alla.
Säljer 2 st tavlor som passar till Rolex Oyster Perpetual artnr 116000.
Tavlorna det gäller är Concentric silver/blue & Concentric Black/orange.
Pris per styck - 3000:- sek eller båda för 5000:-
Innehar även ett styck visar-set tim/minut/sekund-visare för dessa tavlor men eftersom jag bara har ett set och 2 tavlor så går detta utan extra kostnad till den som köper båda eller den som köper först. Gratis till den som är först alltså.
Svarta har suttit i klockan 2 mån, silver/blå 10 mån, byttes sedan ut mot världens snyggaste red grape :)

Betalning sker via Swish, har ni funderingar angående tillförlitlighet så är det bara att fråga runt här på forumet, folk vet vart min postlåda finns. ;)
Vid intresse eller frågor, pm:a mig så svarar jag så fort jag kan.
WP_20150703_21_36_05_Rich.jpg

PRISSÄNKNING!!
Nu ska tavlorna väck, 1500:- styck eller båda för 2500:-.

Visarsetet går till den som först köper båda eller första tavlan.
Vill inte den som köper första tavlan ha det kan den som köper andra få det, först till kvarn där, om ni förstår vad jag menar.
Skickas med REK och sms-avisering om ni lämnar mobilnummer, posten går 15:00 varje vardag.

Skynda o fynda, och först till kvarn som sagt. (går efter ordningen jag får pm)

Båda sålda till en lycklig ny ägare :)

MVH Rikard
 
Senast ändrad:
Topp