• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tavelbyte förnöjer.

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Ser nästan ut som ett dött lopp om vilken tavla ni föredrar om ska tro på kommentarerna, sånär som på en villfaren människa som ville att jag skulle dricka grogg istället så är jag tacksam för era synpunkter, kul!:) smyger in en kvällsbild också!
2015-02-05 20 54 14.jpg
Äkta romare drack inte grogg. Dom drack bävergäll och sedan dräpte alla som drack grogg :rolleyes:
Tavlan är grym.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Blåa va grym.....utklassar champistavlan.....svårdrassad.....nja......det är inte så att du direkt saknar alternativ :)
 

Danielle

Panerai
Jag tycker champagnetavlan är snyggare, men det är nog mest för att jag har svårt för romerska siffror. Kul att testa något nytt, är ju lite av ett lyxproblem du har :)
 

john b

Rolex
Intressant.
Grymt fint när ljuset träffade indexen på nya tavlan. Som på näst sista bilden.
Inte så roligt när det var skuggigt och mörkt, som på sista bilden.

Kan man säga kanske att den blå tavlan är en perfekt sommartavla? Medan adventsmörkret och stearinljus passar guldtavlan bäst?
 

Jens

Greedo
Champagnetavlan är ju jävligt "gubbig" och iom att du fortfarande räknas som ungdom fram tills i sommar iaf så var det ett klokt byte. Dessutom så blev det jävligt snyggt.:)
Bra bilder som vanligt också!


J
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Tycker den blå är riktigt snygg! Det blir lite för lite kontrast med champagne tavla mot gulguld IMHO.
 

Simpatico

Rolex
Är oxå inne på jonas_w spår där med kontraster.
Tycker den blå är väldigt mycket mer intressant.
Händer lite mer i tavlan beroende på ljuset samt lite ovanligare blå färg.
 
Topp