• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Teaser med paketöppning 1/2

Apansson

Torpare
310.gif

Grattis yonsson ;)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Man kan väl säga såhär:
Det dör med att ha klockor som ingen annan har är kul, riktigt kul, men det är nog roligare att ha få klockor som man verkligen gillar än många som man bara gillar.

Jag har ALDRIG sagt att Rolex är skit, bara att det är ett tråkigt val. SD4000 tycker jag dock kvalar in över "tråksub" och därför blev det den. Lite ovanligare, lite bättre och lite mer under radarn (om en Rolle nu kan vara det). Sjukt nöjd!

De som gnäller på spännet är ju inte kloka. Grymt spänne. Mycket tunnare än GS motsvarighet.
image.jpg
image.jpg
 

Petter

Omega
Grattis till fin klocka. Kul med din presentation med tanke på vad du tyckte om min!!

"Fattar inte hur svårt det kan vara att göra en riktig paketöppning."

Jag tyckte din var super!
 

Sond

Patek
Vi skola alla den vägen vandra..:rolex:

Grattis och välkommen till Rolexträsket! Men tror du verkligen att den där går under radarn..? Den kanske inte är lika enkel att avkoda på radardisplayen, men den syns först av alla tror jag..:). Ett tydligt blipp.., blipp på långt avstånd.

Det ska bli jäkligt roligt att höra vad du tycker, jag har alltid dragit mig då den känns för mastig. Men samtidigt är den mäktig på alla sätt. Så ett stort grattis igen!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vi skola alla den vägen vandra..:rolex:

Grattis och välkommen till Rolexträsket! Men tror du verkligen att den där går under radarn..? Den kanske inte är lika enkel att avkoda på radardisplayen, men den syns först av alla tror jag..:). Ett tydligt blipp.., blipp på långt avstånd.

Det ska bli jäkligt roligt att höra vad du tycker, jag har alltid dragit mig då den känns för mastig. Men samtidigt är den mäktig på alla sätt. Så ett stort grattis igen!
Du har väl rätt, men den har i alla fall ingen bubbla. :D
 

Aron

Omega
Grattis. Till en grym klocka. Jag har haft min i några månader nu och är fortfarande lika nöjd med den.
Om man ska säga nåt negativt om den så skulle väl det vara att jag är så jävla nöjd med den så alla andra klockor blir liggande oanvända
 

Bosse

Friends of KS
Ja ha ja, där gick pengarna:)

Grattis, må du bli nöjd i R landet, ett ställe som alla (nästan) vill vandra till, och där många fastnar, men några få lämnar utan ens att se sig tillbaka, och nu är frågan vilken del du tillhör, fortsättning lär följa i ett forum nära dig.....

Så nu kan vi börja fundera hur länge detta håller, 3 månader? 6? eller

Slit den varsamt;)

//Bosse
 
Topp