• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Teaser!! Ny klocka på G

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
En målare måste få sitt guld, det fungerar inte annars...:)
nzpaiCK.jpg
 

Bolio

Panerai
Äntligen äntligen äntligen så som vi alla har väntat. Och någon teaser blir det inte för nu har vi ändå fått ett datum, man liksom ser ljuset i tunneln :D.
Jag hoppas på en 116618 men en chock och ett bra val hade varit en fet Guld PO.
Ska bli riktigt roligt att se om den nya kommer att bli lika förknippad med dig som din förra dinka som blev ett = tecken med Målarn.
Vad det än blir kommer det säkert bli episkt. Som jag skrivit tidigare f.. vilka krav man har på denna paket öppning men packar du upp en plast dinka med batteri blir det också oförglömligt ;) .
 
  • Like
Reactions: par

Mr.Chang

Audemars
Eftersom du saknar några ekonomiska hämningar som helst,hoppas jag att det blir en ny rejäl guldtacka och att den stannar lite längre på armen.:)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hur svårt var det att gissa den klockan då? Bara att kolla på deras hemsida så fattar man ju direkt. Stort grattis i förskott!
Blir det tavelbyte på den också eller?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Den finns ju inte med på sidan, läs ovan...

Och om jag skulle chansa helt vilt så köper han en helguld gmt eller en helguld-sub. Helguldsub finns på sidan, alltså blev det en helguld-gmt. Eftersom målarn har koll på den där sidan och känner sig bekväm med att skicka iväg de summorna, så är det den killen som köpte den av målarn från början. Han köper alltså tillbaka sin förra klocka. Frågor på det?
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Och om jag skulle chansa helt vilt så köper han en helguld gmt eller en helguld-sub. Helguldsub finns på sidan, alltså blev det en helguld-gmt. Eftersom målarn har koll på den där sidan och känner sig bekväm med att skicka iväg de summorna, så är det den killen som köpte den av målarn från början. Han köper alltså tillbaka sin förra klocka. Frågor på det?
Ja, du har fel...
 

frere

Audemars
2-Faktor
Just den här teasertråden känns faktiskt motiverad...tror ärligt talat att ett minst ett par hundra man åtminstone någon gång undrat vad gmt:n skulle bytas mot, så det är kul att något är på väg!

(Känn ingen press:))
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
HAHA!

Grattis, Målarn! Äntligen är torkan över.
Ser fram emot in action-bilder, för nog fan kommer du kladda färg i tak med den kommande dinkan också.
Jag gillar en man som använder sin klocka.
 
D

Deleted member 1265

Guest
Spännande!
Kan den verkligen vara av annat mtrl än:
ukmE2Ic.jpg

Höll själv tummarna för pp, men de verkar inte deala m pp, vi får se!
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Det är inte lätt när man sätter standarden med GMT i guld ser man ju haha ...
Vad det än blir, så grattis i förskott!
 
Topp