Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tellas Ur i Borås

Diskussion i 'Diskussion' startad av 16610, 17 oktober 2013.

1. 16610
    Trådstartare

16610 Baron

Från:
    BORÅS
    Mest nyfiken men är den någon som har varit i kontakt med dom? Köpt, servat?

Jag var där för något år sedan och blev bra bemöt. Min fråga till dom då var om de kunde renovera en Rolex länk. De kunde inte hjälpa mig med det då länken var i för dåligt skick och det kan jag skriva under på=)

johannes-67 gillar detta.
  2. Tias.F

Tias.F Stadsbo

Har ingen egen erfarenhet men min kollega var där med sin Le Jour chronograph (val. 7750) för en helservice. Han fick ett bra bemötande och de tog emot uret, gjorde dock inget med den själva utan skickade iväg den någonstans. Tog några veckor och gick på några tusenlappar. Har planerat att gå dit med min Seiko 6309-7040 för en genomgång men det har inte blivit av.. Jälmer är ju inte så pigg på att greja med gamla Seiko och dyl.

16610 gillar detta.
  3. 16610
    Trådstartare

16610 Baron

Från:
    BORÅS
    Butiken ligger ju lite off. Jag brukar va ute och gå på lunchen det var därför jag såg butiken. Men man blir ju sugen på ett studiebesök.

4. Tias.F

Tias.F Stadsbo

Javisst gör den det, den har sett nedlagd ut så länge jag kan minnas.. Blev förvånad när jag insåg att den är öppen.

5. 16610
    Trådstartare

16610 Baron

Från:
    BORÅS
    Precis min tanke... det måste kollas upp

6. puonti

puonti Friends of KS

Från:
    Borås
    Visste inte ens att de existerade och då har jag ändå bott väldigt nära i flera år... Får bli ett besök snart med andra ord!

16610 gillar detta.
  7. TheKing

TheKing Borgare

Från:
    Borås
    Jag har sprungit där en del innan. Mycket trevlig personal och duktiga.

Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk

8. CuslonGodibb

CuslonGodibb Bonde

Urmakaren där hyrde en stuga (camping) hos mig/oss för några år sedan. Hade ingen aning om vem han var eller vad han sysslade med, så det blev lite kul när han hörde klockorna på håll och kom in för att tittade närmare på dem. :D Har inte anlitat honom, men han verkade trevlig och hade dessutom vänligheten att skicka en flaska klockolja till mig!

/ CuslonGodibb

Mårtenssons ur Brookfield