• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tennis och klockor

andheg

Rolex
2-Faktor
Nu har ju den första Grand slamen startat och alla dessa har ju en huvudklocksponsor. I Melbourne och Wimbledon är det Rolex, i Paris Longines och i NY så är det Citizen. Min fråga är om Citizen är väldigt stora over there och hur deras positionering är till där?

Nu ska jag återgå till matchen...

//andheg
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Har tyvärr inget svar på din fråga. Men ville bumpa tråden och rekommendera alla tennisintresserade om matchen på Eurosport 1 just nu - Djokovic mot Wawrinka där Stanislas Wawrinka storspelar just nu..

Edit:

Wawrinka sportar en AP ROO bumblebee under match om jag minns och ser rätt

Audemars-Piguet-Offshore-Bumblebee__56155.1327076566.1280.1280.JPG
 

Tuff

Panerai
2-Faktor
TomasBc skrev:
Har tyvärr inget svar på din fråga. Men ville bumpa tråden och rekommendera alla tennisintresserade om matchen på Eurosport 1 just nu - Djokovic mot Wawrinka där Stanislas Wawrinka storspelar just nu..

Edit:

Wawrinka sportar en AP ROO bumblebee under match om jag minns och ser rätt

Audemars-Piguet-Offshore-Bumblebee__56155.1327076566.1280.1280.JPG

Enligt Wikipedia är han Hublot sponsrad?

My bad, han har definitivt en AP.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
TomasBc skrev:
Har tyvärr inget svar på din fråga. Men ville bumpa tråden och rekommendera alla tennisintresserade om matchen på Eurosport 1 just nu - Djokovic mot Wawrinka där Stanislas Wawrinka storspelar just nu..

Edit:

Wawrinka sportar en AP ROO bumblebee under match om jag minns och ser rätt

Audemars-Piguet-Offshore-Bumblebee__56155.1327076566.1280.1280.JPG


Perfekt klocka på norra stå!
 
Topp