Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Test av fotografering med budget lightbox

Diskussion i 'Diskussion' startad av yonsson, 31 januari 2013.

1. yonsson
    Trådstartare

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Ikea tvättpåse för 29kr. :mrgreen:

Lite test med olika dimmerinställningar på lampan och en handduk/ett liggunderlag som underlägg i lådan, så är man ju hemma sen. Rätt nöjd med första testet måste jag säga.

2. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Hahah Cool setup :D

3. Viggen

Viggen Guest

Smart lösning! :)

Du fick till ett mjukt ljus som passade klockan, man ser nu att vridringen är mer grå än svart. Tennisdojan däremot låter jag vara osagt. ;)

4. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Genialt! om du låter smutstvätten ligga kvar får du automatiskt ny bakgrund var gång du plåtar :mrgreen:

5. carlanton

carlanton Biskop

För varmt ljus. Dra lite i reglagen så att du får bort gulsticket. Du vill ju ha det vita vitt, inte beige.

6. leben

leben El Patrón

Bra lösning. Har du några idéer på hur du ska kunna släta ut bakgrunden? Blir lite stökig annars. Men hey, 29:-. U rock! :)

7. yonsson
    Trådstartare

Från:
    GBG
    Ja, planen är att ha en bakgrund, så inte skrynklet syns alls. Jag ska testa med ett grått liggunderlag. Testade med en svart kudde igår, men kudden blev för tjock. En skinnjacka funkar nog bättre. Jag har ju hela helgen på mig. :mrgreen:

8. 80talisten

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    Bra resultat du fick till där.. :)

9. yonsson
    Trådstartare

Från:
    GBG
    Jag måste lära mig det här med vitballans känner jag. Testade med photobuckets autokorrektion. Vilken sjuk skillnad.
    Ska gulla lite med vitballansen i lightroom när jag kommer hem.

Mårtenssons ur Brookfield