• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Testade en Patek Philippe 5980/1R-001

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Det är ju självklart inget fel på den och jag vet att du fluktat ett tag, men en PP ska ha så få komplikationer som mjöligt imho.
Är beredd att hålla med. Kronografknapparna och tjockleken förstör IMHO. Sen tycker jag nog att stålisen är snyggare, då det ser ut som om kontrasten mellan de borstade partierna och de polerade, blir något större på den, vilket är en läcker del av själva designen.

Typ en sån här skulle jag tagit...



Eller i värsta fall ;) en sån här...

 

Thomas77

Omega
Trevliga bilder :)

Patek har alltid haft en magisk klang för mig.

Förresten Målarn, är du inte rädd att få färg och spackel på din jättefina Gmt när du arbetar?
 
D

Deleted member 1265

Guest
650 glada laxar... ja då är ju helt plötsligt sky-dwellern prisvärd!
Det finns fler sätt att motivera sig själv att Nämnd PP är ett rent kap. Vad får du annars för 650k?
En inte jätterolig båt som man kan plaska med 2veckor om året :pirate:
Ett Garage (så att bilen får vara torr) ;)
Eller 6 500000 blandade tioöresgodisar salta och sura så man får hål i tänderna. :blackalien: ;) :woot:
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Det finns fler sätt att motivera sig själv att Nämnd PP är ett rent kap. Vad får du annars för 650k?
En inte jätterolig båt som man kan plaska med 2veckor om året :pirate:
Ett Garage (så att bilen får vara torr) ;)
Eller 6 500000 blandade tioöresgodisar salta och sura så man får hål i tänderna. :blackalien: ;) :woot:
Ett bättre beggad Pårrsche?
 
Topp