• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

TGIF - och jag hann före RicVin!

plattfot

Rolex
Minst, tunnast och smidigast i lådan.
Blir glad varje gång jag bär den...

T4hNDMS.jpg
 

Mattan

Panerai
Har inte haft denna på några veckor nu. Vet inte vad det är men den är speciell, inte snygg, konstiga proportioner och lite möglig men den har någonting som är svårt att sätta ord på. Kommer på mig själv med att snegla på den hela tideno_O

IMG_0553_zpsf59aa1f9.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Denna underbara skapelse har knappt lämnat handleden sedan den kom i tisdags! Det var bra länge sedan, att någon av Rolex klockorna fick så lie handledstid :smug: . Det är kul med Quartz, länge leva Quartz klockorna. Tack för hjälpen alla, det ljusbruna får sitta på tills vidare!

camelkul_zpsfc5f970a.jpg


Trevlig helg alla klockfreaks :cigar:
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Fredag (och torsdag för den delen med) innebär numera att jag är pappaledig :)

Edngxjx.jpg

Vi missa tyvärr posten express som kom med en ny klocka (varför ens köra express i en så liten stad, nåväl) men hoppas kunna hämta ut den senare. Orka vänta till måndag, det vore inte skoj alls... ;)

Tills dess 007 på handleden. Trevlig fredag allesammans!
 
Topp