• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

The båtten är nådd

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vill bikta mig och erkänna att jag en gång sålde ett resefodral från JLC som jag fick helt gratis av Nymans. Förvisso var det väl någon typ av kompensation för att de tyckte synd om mig i ett garantiärende, se länk: https://klocksnack.se/threads/jlc-resefodral.63974/
Aldrig sålt något så fort på KS och fått så många svar på kort tid men uppenbart har jag sannolikt syndat. Vill inte riskera att straffas av klockguden som jag hört är skonlös. Vi syndare riskerar att bara få posta i breitlingtråden och endast se den där annonsen på sjöö sandström jackan med brännmärke från cigg.

För övrigt så tycker jag att det vore utmärkt att dela upp köp sälj i underavdelningar.
500kr alltså, jisses. Jag har en sådan och ett annat resefodral i garderoben, ska genast kränga!
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
500kr alltså, jisses. Jag har en sådan och ett annat resefodral i garderoben, ska genast kränga!
Då måste ju det här isf vara värt minst 100000:-
image-jpg.181166

image-jpg.181167
image-jpg.181168
image-jpg.181169
 
Topp