• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

The best of Fantomen - BCF

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Jag tycker att du är tragisk och att dina inlägg är märkliga. En blandning av ömsom självömkan ömsom storhetsvansinne.

Dock är BCF en bra organisation, och alla insamlingar dit är av godo. Därför hystar jag in en liten slant, och utmanar dig att lägga till en nolla per like. För med 2:- kommer du inte långt.

image.png
Kommer skrikhalsen att acceptera utmaningen eller blir det tyst när det handlar om riktigt pengar? ;)
 
P

Philippe Stern

Guest
Jag har ingenstans skrivit att jag hatar dig? Om det var den personen du menade. Att anse att någon är en fjant, baserat på närmare 3000 eller så skriftliga uttalanden, kan jag ju knappast vara den första att göra?
Du är i minoritet. Fortfarande inget konkret. Tragiskt.
 

Freddie L

Panerai
Tyckte det stod 2kkr per like, och högg dit ett like direkt. Sen läste jag tråden och nu känns allt så där som vanligt när Stern bidrar till forumet, mellanmjölksrebelligt och med en eftersmak av lite "jaha?".

Gött att du bidrar med det lilla i alla fall!
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Vad va det svåra att förstå? Jag donerar 5kr per like han får till Barncancerfonden. Sedan vill jag att han själv ökar från 2 till 5kr.
Nej alltså det var ett superbra inlägg! Jag blev helt snurrig av följande bara "per like han får per like", det är ju i princip en motsats till en negation, vilket ju rimligen också är något positivt, alltså bara skitbra (eventuellt talar champagneflaskan nu)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Jag satt precis och tittade på den fantastiska St. Vincent med Bill Murray. Undrar varför jag tänkte på dig.......
Gott nytt år på dig.....
 

Foxbolt

Cartier
Friends Of KS
Tråkig stämning i en vällovlig tråd. :(Hamnar två spänn hos BCF för att jag ger ett Like är det för mig fullständigt oväsentligt vem TS är eller om det eventuellt skulle boosta någons bekräftelsebehov.

Gott Nytt År alla Klocksnackare! :)
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Tråkig stämning i en vällovlig tråd. :(Hamnar två spänn hos BCF för att jag ger ett Like är det för mig fullständigt oväsentligt vem TS är eller om det eventuellt skulle boosta någons bekräftelsebehov.

Gott Nytt År alla Klocksnackare! :)
Målet helgar medlen, som det heter! Gott Nytt År!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp