• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

The best of Fantomen - BCF

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
P

Philippe Stern

Guest
...och du fortsätter att gubbtrolla, oväntat. Ingen logik, inga svar och ingen finess.
Dina fylleinlägg kommer inte verka lika coola imorgon när du ser dem. Trust me.

image.jpeg
 
P

Philippe Stern

Guest
Föll lika platt som dina andra antydningar, kl är snart 18 och har inte ens luktat på flaskan.
Shit. Du fick mig. Jag är helt mållös. Nu måste jag ringa påven och be om alla synders förlåtelse. Sen måste jag PM:a Denke och be honom radera alla likes. Bra så?
 

Jimpa

Panerai
Att ni lyckas gegga ner den här tråden som endå ger något gott. och på nyår när man ätit gott och umgåtts med familj/vänner och mår som bäst dessutom.. Rätt efterblivet tkr jag och NI som förpestar hela forumet med ert drama, energitjuvar för vissa men mkt skratt blir det från mig, åt er. Som gamla sura kärringar som måste yttra sig om man t.ex. Går på fel sida på gångvägen eller kastar en snusprilla i en buske ? Tröttsamt att ni orkar jiddra. Fantomen for president 2016!
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Du har smutsat ner min tråd som hade ett gott syfte. Du är en bitter och patetisk individ som saknar självinsikt.
Är att ge dig likes ett gott syfte? Knappast. Antingen donerar man pengarna eller är tyst. Förövrigt en OT-tråd som inte hör hemma på ett klockforum. Den dagen din aktivitet här handlar om armbandsur kan vi jämföra våra individuella bidrag till forumet.
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Jaha så du gillar inte min humor, helt ok. Gott nytt år iallafall, jag har inget mer att säga dig.
Du får gärna tycka illa om mig, det gör mig inte så mycket.
 
P

Philippe Stern

Guest
Är att ge dig likes ett gott syfte? Knappast. Antingen donerar man pengarna eller är tyst. Förövrigt en OT-tråd som inte hör hemma på ett klockforum. Den dagen din aktivitet här handlar om armbandsur kan vi jämföra våra individuella bidrag till forumet.
Min pappa är starkare än din-argumentet. Wow! Tuff nöt.
 
P

Philippe Stern

Guest
P

Philippe Stern

Guest
Den höga procentsatsen i detta fall kanske beror på att du appellerar till några medlemmars törst efter underhållning, då oftast i form av hätska debatter om saker som egentligen inte har så stor bäring utanför KS.
Fint skrivet. Men blev näst sista ordet rätt?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp