• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

The GTG to go to!

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Det måste onekligen vara mycket att fixa inför en så eminent tillställning som en KS-GTG, men om tid och möjlighet finnes tror jag det skulle vara mycket uppskattat om deltagarna kunde få namnlappar med sin nick på. Väcker således alldeles ödmjukast en tanke om detta.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Det måste onekligen vara mycket att fixa inför en så eminent tillställning som en KS-GTG, men om tid och möjlighet finnes tror jag det skulle vara mycket uppskattat om deltagarna kunde få namnlappar med sin nick på. Väcker således alldeles ödmjukast en tanke om detta.

Mycket bra ide, alla tillverkar en egen namnlapp så alla vet vem som är vem.
 

demondave

Rolex
Jag ser faktiskt ut att kunna vara ledig. Om det finns plats, och någon/några känner för att ta sig an en lantis och tillika GTG-newbie (känner inte en kotte här) så kan jag absolut vara intresserad.
 

BOTL

Panerai
Jag tackar ödmjukast för möjligheten att få delta men ber om att få avsäga mitt deltagande.
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Vet inte om ni vill att man skriver här!
Men tyvärr måste jag lämna återbud då annat krockar med detta vilket är ruskigt trist :(
 
Topp