• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

The mysteries of the Orient - Paketöppning

M

morgonfralla

Guest
Gick ett tag och längtade österut. Till sol, värme och härliga stränder. För att stilla längtan började jag titta runt efter en ny klocka. Ganska snabbt hittade jag en till ett bra pris och som dessutom kan få följa med till sol och bad. Trotts språkförbristning så gick beställningen och betalningen igenom.

Idag kom UPS med ett paket.


Öppnar det och..


...ytterligare en kartong att öppna...


..som innehöll en låda att öppna..


...och här är den.


En Orient Deep MAKKO Automatic Diver's Watch CEM65005D






Tillsist en lume bild


Mycket nöjd med denna. Kanske kanske jag byter ut gummit till läder eller nato. Får se när jag burit den ett par dagar.
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
Grattis :)

Den passar bra på nato här är en bild på min på nato som jag fick för några veckor sedan :)

Y2c4c4U.jpg
 

leicaphile

Panerai
Snygg! Har en blå Orient Ray själv, och de ser ut och känns som om de kostade bra mycket mer än de gör. Har du funderat på en Watchadoo länk? De är inte alltför dyra (tror min kostade runt 50 dollar) och riktigt maffiga. Passar kanon på dykare.

JbeTfih.jpg
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Orient är en liten doldis, tycker de är minst Lija trevliga som seikos motsvarande modeller.
Grattis

Oops blev dubbel post av nån anledning
 
M

morgonfralla

Guest
Ja en AD i Sverige hade varit önskvärt. :) Efter ett par dagars användning måste jag säga att "gummit" inte är så dumt iallafall ... Men det blir nog ett mesh och ett läderband till den i julklapp.
 
Topp