Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

The never ending story.......den vita GMT'n

Diskussion i 'Diskussion' startad av DrDre, 3 augusti 2015.

1. DrDre
    Trådstartare

DrDre Friends of KS

Kasper, theargonaut, JoberMan och 1 annan gillar detta.
  2. Jakobb

Jakobb Friends of KS

Förstår inte varför antigen Stefano Mazzariol eller far och son på East Crown skickar sin klocka till Rolex heritage-avdelning för verifiering? Flera klockor på Christie's Important Watches auktionen förra hösten blev verifierade på det sättet.

yonsson gillar detta.
  3. Jokkmokkswe

Jokkmokkswe Lappskojsaren

Från:
    Sthlm
    För att det är en franken? Den finns inte. Släpp nu detta. Finns inga bevis. Bara massa folk som hittar på och låtsas. :woot:

yonsson gillar detta.
  4. DrDre
    Trådstartare

DrDre Friends of KS

Visst. Det är ju på sätt och vis meningslöst att diskutera, eftersom man inte har några som helst fakta. Men jag tycker ändå att det är rätt roligt att läsa om det.
    Det som kan ge lite styrka i Ja-sidans argument rörande just denna klockan är meningen:

"Then, to confirm, I spoke with Andrew Shear, who agreed he believed this watch to be 100% correct."

Spencer gillar detta.
  5. Mauritz

Mauritz Borgare

Om den fanns så ser den onekligen riktigt trevlig ut. En verifiering av rolex vore intressant.

6. Criss Cross

Criss Cross Friends of KS

Från:
    Stockholm
  7. Kairo

Kairo Friends of KS

I CHOOSE TO BELIEVE.

Denke gillar detta.
  8. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Den finns, punkt!

9. Tomas Eriksson

Tomas Eriksson Friends of KS

Från:
    Prettogettot
  10. DrDre
    Trådstartare

DrDre Friends of KS

Jag kom på att jag har ju en liknande liggande hemma. Handlade du också din på julrean förra året?

Criss Cross gillar detta.
  11. Criss Cross

Criss Cross Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Man blir förvånad att tavlorna är lika stora. Fick pm tidigare med frågan hur jag hade moddat klockan.

Mårtenssons ur Brookfield