• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

The one and only GTG-tråden - Eskilstuna

Zacke

Vacheron
2-Faktor
RicVin was here!
ImageUploadedByTapatalk1399141927.424871.jpg
 
I vanlig ordning en trevlig kväll och likaledes trevliga herrar. Tobbe hade roddat en perfekt lokal med bra mat och dryck. Den gemensamma promenaden dit utfördes i någon form av stealth-mode för att skaka av oss eventuella förföljare, vi befann oss ju i E-tuna så det var nog synnerligen befogat:)
Många trevliga klockor och den gode Tobbes Zenith är på gränsen till bisarr.
I dag sänder jag en tanke till Snårtas som skall bevista ett barnkalas på Leos lekland tillsammans med ett stort gäng sockerstinna 6-åringar.
Hellre du än jag kan väl sägas.
raretahy.jpg

ta9ety9e.jpg
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Det var verkligen motvilligt man gick hem igår. Men mer öl hade gjort mig lite väl lullig (man dricker allt för sällan och hinner därmed få lägre acceptansnivå... :bag:)

Men jäklar vad trevligt vi hade det och sen är Tobbe-i-Etuna en riktig klippa! Kul dessutom att jag fick klämma på en Tudor Sub som var helt fantastiskt fin. Nu längtar jag ännu ner tills jag kan införskaffa en Snowflake! :)
 
Topp