• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

The Pepsi is back!

Hugii

Audemars
Då var det dags igen.... bara att sätta igång och börja spara. Det här tar aldrig slut hehe
En av de finaste "vardags"-klockor, enligt mig.

20140908_103925.jpg
 
D

Deleted member 1265

Guest
Shit vad jag längtar! Älskar att den är i vitguld!
Bergströms gbg's trevliga personal menar att de får in i september (lät tidigt..)
Klorin på ringen? Vad har jag missat? Blnr+klorin=blro?;)
:
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Tur är väl det. Tycker det är riktigt fult med blekta ringar. Eller är det att häda på (rolex)forumet? ;)

Nej, inte alls. Alla får tycka som de vill. Själv gillar jag blekta ringar på gamla klockor men inte på nya. En 40 år gammal klocka får gärna ha patina vilket märke det än är.
 
D

Deleted member 1265

Guest
Uppdatering avseende de första till sverige, lär dröja längre än september... Således fel info jag fått tidigare..
Vidare enl rolexforums (TLR?) har den inte dykt upp någon annanstans heller..
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Uppdatering avseende de första till sverige, lär dröja längre än september... Således fel info jag fått tidigare..
Vidare enl rolexforums (TLR?) har den inte dykt upp någon annanstans heller..


Enligt en mindre AD i NYC så har ingen fått något än. Just denna AD:n skulle få in tre st i oktober/november och dom var redan sålda. Sen fler i januari.
 

Hugii

Audemars
Intressant. BLNR finns inte kvar på listan. Är det en modell som har bara fått leva i 2 år. Spännande, lika bra att behålla den som en keeper nu :)
 
Topp