• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

The resereportage 2015 - Basel

kalufsen

Panerai
image.jpg
Älskar den tavlan, vad heter den och vilken/vilka refs passar den? :)
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
Herrejösses. Letade i gamla trådar efter resereportaget från Arnold & son, för att jag ville kolla på månfasklockan, och hittade det här istället. Vilken resa! Jättekul läsning här i sjuksoffan. Kul också att (bland de där klockorna jag aldrig kommer att se IRL) se de mer jordnära Orisarna som jag kollade in på Magnusson förra veckan. Kul blandning. Ser fram emot att läsa om klockresan 2016. :)
 
P

Philippe Stern

Guest
Herrejösses. Letade i gamla trådar efter resereportaget från Arnold & son, för att jag ville kolla på månfasklockan, och hittade det här istället. Vilken resa! Jättekul läsning här i sjuksoffan. Kul också att (bland de där klockorna jag aldrig kommer att se IRL) se de mer jordnära Orisarna som jag kollade in på Magnusson förra veckan. Kul blandning. Ser fram emot att läsa om klockresan 2016. :)
2016 blir det charterbuss till Basel för hela KS. 72-timmars GTG. Eller?
 
Topp