• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

thetaliban

Gjorde ett smidigt byte över en väldigt trevlig lunch med thetaliban! Har inget negativt att säga väldigt trevlig snubbe att ha o göra med. 100% goodguy!
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Sålt en Rolex Day-Date f2f till Talibanen. Supersmidigt alltihop, från kontakt till betalning. Mycket trevlig och lätt att göra med. Rekommenderas!
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
GOODGUY!

Den godaste talibanen jag träffat! Köpte guldklocka f2f, sjukt smidig och inga konstigheter. Kommer definitivt göra affär igen. Tack!
 

jeje88

Omega
Köpt av talibanen!

Supertrevlig och seriös. Bra beskrivning av klockan som överensstämmer med verkligheten till 100%.

Hoppas det blir fler affärer i framtiden.
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fantastiskt trevlig herre, påpekades att krona kändes underlig när jag tittade på klocka, visade sig behöva service vilket talibanen var med och betalade på utan några problem. Good guy.
 

McFly

Cartier
Köpte en iPhone av talibanen som i verkligheten inte var så mycket taliban. Lite gött tugg hanns med också. Gör gärna affär igen! 100% goodguy.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Gjorde klockbyte med Talibanen och fick en trevlig fikastund. Fick en fin klocka också. Kan rekommendera honom för framtida affärer. Goodguy!
 
Topp