Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tid och doft klockor?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Brodde, 26 maj 2016.

1. Brodde
    Trådstartare

Brodde Torpare

Hej! Tänkte bara fråga om någon här har någon erfarenhet av www.tidochdoft.se som man finner i Dalsjöfors? Tänkte köpa en Certina klocka där och vill bara veta så jag köper en äkta klocka :D

2. Tripeiro.

Tripeiro. Friends of KS

Bolaget bakom har funnits sedan 1997. Säger inte mkt men en del.

Brodde gillar detta.
  3. Richie

Richie Friends of KS

Detta är iofs inget svar på din fråga men vill du vara säker på att du får riktiga grejer så rekommenderar jag klockia.se :)
    Dem är AD för Certina, har en fysisk butik på Gotland och har dessutom väldigt bra priser på deras hemsida!

Brodde gillar detta.
  4. Nicbex

Nicbex Biskop

Jag har köpt därifrån, trevlig personal och allt gick väl :)

Brodde gillar detta.
  5. 16610

16610 Baron

Från:
    BORÅS
    Har handlat där. Äkta klockor och allt funka kanon.

Brodde gillar detta.
  6. Stefan S

Stefan S Stadsbo

Från:
    Lerum
    Ett tag sedan nu (08/09 tror jag) köpte jag en automatisk Tissot-kronograf där. Sedan trivdes jag inte alls den, ringde och beklagade mig och han sa att jag hade ju två veckors öppet köp. Så han tog tillbaka den utan snack. Enormt schysst affär, väldigt trevliga och bra priser hade dom. Har köpt ett par andra klockor där som inte lämnades tillbaka. Men om det är samma ägare nu som då vet jag inte.

7. Skeeter

Skeeter Stadsbo

Ska inte vara några problem om inget hänt på sista tiden.

8. Buckshot

Buckshot Stadsbo

9. dinkan1337

dinkan1337 Torpare

Från:
    Stockholm
    Kan även jag intyga att köp från tid & doft fungerar smidigt, tidigare köpt Certina där.

10. Kenneth Åstrand

Kenneth Åstrand Torpare

En mycket trevlig butik köpt flera klockor. Certina och casio.

11. Kristians

Kristians Torpare

Funderar också på att beställa därifrån, undrar även jag om sidan är legit. Står på deras webbsida att de ska vara Certina auktoriserad dealer, kan man bekräfta detta någonstans, någon källa? Den klockan jag är ute efter är 1000 kronor billigare där jämfört med klockia och hela 2000 kronor billigare än exempelvis Stjärnurmakarna, vilket fick mina varningsklockor att ringa en aning.

12. dinkan1337

dinkan1337 Torpare

Från:
    Stockholm
    Det är bara att köra!

Mårtenssons ur Brookfield