• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tiden gick långsamt på jobbet idag, så jag passade på att åka...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
till Clas Ohlson och köpa ett gäng ramar. Till dom nytagna foton som jag sedan redigerat lite i photobucket och skrivit ut, tyckte det var dags att byta ut dom gamla tavlorna och ersätta med något nyare. Blev inte så pjåkigt om jag får säga det själv, passar bra i min lilla klockhörna.

Före.
klockhoumlrna2_zpsa43f455c.jpg


Efter.
78814a5a-89ac-4517-a5c7-a33bcf60e1cd_zps71085029.jpg


8c82c29e-b4a8-4513-a833-a518c1cca215_zpsc754d847.jpg


32e78d39-4aeb-48c8-b648-b11398c04285_zps69742b01.jpg


Jaja...trevlig kväll på er kamrater :cigar:
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Fint. Förutsätter att den där klockboxen bara togs fram för att ta fotot och att den annars ALLTID är inlåst i ditt kassaskåp vaktat av rabiesmittade svärmödrar? Har jag fel så ser du till att lösa problemet omgående. I all välmening.
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Fina bilder och supermysig liten klockhörna . Blir alldeles till mig! Sån skulle jag gärna ha. Skulle dock kräva ett extra rum, för hustrun skulle aldrig tillåta det i hennes stylade hem. Får bli kvar i min lilla källarskrubb. :(
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fint. Förutsätter att den där klockboxen bara togs fram för att ta fotot och att den annars ALLTID är inlåst i ditt kassaskåp vaktat av rabiesmittade svärmödrar? Har jag fel så ser du till att lösa problemet omgående. I all välmening.

Du kan vara helt lugn och tom sova gott inatt Lebisch min vän. Jag är väl medveten om att windern är med på bild, guldkornen ligger i säkert förvar där dom bör ligga. Det som finns i klockboxen är någon Seiko, tag heuer, Camel, m.m.

Om det under all förmodan skulle komma någon, så har jag 2st katter som är helt sjuka i huvet, va sa du, vad dom heter, JO, dom heter Bullen och Musen, livsfarliga som 2 jäkla fullvuxna Tigrar.

Och som om det inte räckte med det, så har jag svärmor kopplad i en kedja som jag matar varenda dag med en skål blod.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Underbar "hörna" !! Kanske dags att adla dig till "Hyland" ;-)
 
Topp