• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillökning i familjen chronos

Ariste

Audemars
2-Faktor
Fastnade för den här liraren för några veckor sedan. Helhetsintrycket var så rätt, rund och stor boett, originalband, en tavla där det händer en hel del, sköna färger från 70-talet. Det sitter ett läckert och Mondia-anpassat Valjoux 7734 i klockan. Hela klockan andas Betamax och porrfilm producerad i staterna på något fint sätt. På den tiden när könshår var lika naturligt på porrskådisar som malt vid öltillverkning. Kolla i den här sköningen nedan, först rekommenderar jag en kik på denna video för att komma i rätt stämning:
















Tack för titten!
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
:)
Glömde skriva att hur vacker och cool den är att se på så kan jag inte bära den, det saknas 0,5 cm av originalbandet för att passa min handled så antingen bantar jag hårt eller så flippas den. Hela grejen med inköpet var helheten och att byta band känns sådär....ovärt liksom.
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Äsch vad surt!! Meka dit ett gummiband och låtsas att det är stretch ;)
Hehe...jag kan lura ögat men jag skulle för alltid känna mig smutsig...:)
Goddamn vilken skönhet!! Hur små handleder måste man ha, och hur mycket vill Du ha för den??? :D
Jag sitter på 19 cm så en omkrets mindre än 18,5 eller för säkerhets skull, 18,3 borde fungera..PM:a mig! :)
Jäkligt cool! Det händer verkligen en del på tavlan :)
Jag vet...men ändå blir det inte för mycket...har tavlor hemma där det händer för mycket på fel sätt...denna känns bara cool....:)
 
Topp