• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

till dig som söker en billig 5513

C

Crowolf

Guest
Mycket bra pris! MEN när det kommer till 5513 så är jag en petig jävel. Måste vara en äldre med nikotin-skador på index etc. :)
 
Tänkte bara skaka liv i en gammal tråd som fått mig att fundera i de här banorna ibland. Hur pass vanligt är det att man kan hitta en 5513 för de här pengarna Jag tyckte den var rätt fin när man tittade på den tråden medan bilderna fortfarande fanns kvar - nyservad, med länk, etc....
Jag skulle kunna tänka mig en 5513, till och med i lite mer bedagat skick, utan länk, box, cert, etc. bara den är hyfsat nyservad och går bra bara den gick att uppbringa för de pengarna. Man kunde ju flyga över till typ NY för en weekend och passa på och handla den på plats och låta den "följa med hem" på handleden ;-)

/Rikard
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Tänkte bara skaka liv i en gammal tråd som fått mig att fundera i de här banorna ibland. Hur pass vanligt är det att man kan hitta en 5513 för de här pengarna Jag tyckte den var rätt fin när man tittade på den tråden medan bilderna fortfarande fanns kvar - nyservad, med länk, etc....
Jag skulle kunna tänka mig en 5513, till och med i lite mer bedagat skick, utan länk, box, cert, etc. bara den är hyfsat nyservad och går bra bara den gick att uppbringa för de pengarna. Man kunde ju flyga över till typ NY för en weekend och passa på och handla den på plats och låta den "följa med hem" på handleden ;-)

/Rikard
Nu har jag inte sett bilderna på klockan ovan, men att hitta en 5513 under 50k är nog svårt idag och näst intill omöjligt om vi pratar målade index.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Tänkte bara skaka liv i en gammal tråd som fått mig att fundera i de här banorna ibland. Hur pass vanligt är det att man kan hitta en 5513 för de här pengarna Jag tyckte den var rätt fin när man tittade på den tråden medan bilderna fortfarande fanns kvar - nyservad, med länk, etc....
Jag skulle kunna tänka mig en 5513, till och med i lite mer bedagat skick, utan länk, box, cert, etc. bara den är hyfsat nyservad och går bra bara den gick att uppbringa för de pengarna. Man kunde ju flyga över till typ NY för en weekend och passa på och handla den på plats och låta den "följa med hem" på handleden ;-)

/Rikard
Omöjligt. 50-60 och uppåt.
 
Rackarns vad dom dragit iväg i pris med andra ord... Man får kanske sikta in sig på en 5512 från mitt födelseår 1960 då istället, och lägga undan ytterligare en "slant" :)

/Rikard
 
Topp