• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tills döden skiljer oss åt...

Mr.Chang

Audemars
Fyll på vilka klockor du skall aldrig flippa och varför...



Här är min Ploprof;
Annorlunda utseende
Världens bästa länk
Vattentät
Fint verk
Inte så vanlig
Ps.Skallen ej till salu!
bTZy4Kt.jpg
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Hahaha sköna ni är boys med "skallarna"! Mr.Chang jag förstår att du tänkter behålla Ploppen, den är feeet! Skallen du har, fick du den av Dr. Conrad Murray :p
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Ja jag har inte riktigt bestämt mig för vad det ska bli. Ska bokstavligen ha en "tills döden skiljer oss åt" klocka faktiskt! Damen får en vigselring och jag ska gravera en dinka! Lutar ät rolex om man säger så:) gott omplats för gravering då!:D
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
När min kompis som jobbar på Swatch Group här i Stockholm visade mig denna klocka för första gången då den var helt ny för ett antal år sedan var det som en blixt från klar himmel, den där klockan skulle jag bara ha. Nu har jag en och kommer aldrig göra mig av med den. Jag älskar det orangea i den.

g7y6v01.jpg
 

Mr.Chang

Audemars

Ursäkta mig, men vad är det som inte ser äkta ut?
Ville du ha lite uppmärksamhet genom att kladda i tråden?
Kräver en förklaring!:(
Förklara dig Granger!
 
Topp