• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Timefactors.com - någon som testat?

frere

Audemars
2-Faktor
Snubblade in på timefactors och tror mig ha funnit en entusiastdriven rörelse med roliga klockor till vettiga priser och med helt ok komponenter. Blir dock alltid lite misstänksam när jag stöter på röriga och halvfula hemsidor (samma sak när jag hittade urtid för ett par år sedan och ännu inte visste att de var hedersknyfflar) och undrar således om det är någon som har erfarenhet av timefactors och deras klockor? Det är för övrigt en smiths everest jag är sugen på i första hand.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Timefactors är helt safe!

Jag har handlat där flera gånger (senast just en sån Everest). Företaget drivs av Eddie Platts och där finns också det eminenta klockforumet tz-uk (där jag vet att jag och många andra här är medlemmar).

Deras klockor är bra bang for the buck!

:)
 

David

Bödeln
Ett +1 till. Har visserligen bara köpt NATO- och läderband, men det har i alla fall gått finfint varje gång.
 
Topp