Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Timefactors rubber tävling

Diskussion i 'Diskussion' startad av Beastie, 25 maj 2013.

1. Beastie
    Trådstartare

Beastie Mr Cowbell

Eftersom jag nu fått mitt isofrane, så har jag inte längre något behov av mitt timefactors retro rubber.
    Tänkte låta det gå vidare till vinnaren av följande tävling. Det är en kunskapstävling där jag ställer en enda fråga och den som är först med rätt svar vinner alltså ett timefactors retro rubber passande klockor med 20mm infästning.

Det gick inte att ladda upp bild just nu enl tapatalk, men de flesta vet nog hur det ser ut. Det är ett silikon armband i svart, väldigt likt det klassiska isofrane gummit.

Först med rätt svar vinner! Jag är enväldig domare, domslut går att överklaga men skall då vara skriftligt och adresserat till tomten.

Frågan det hänger på är följande: Vilken klocka har Chuck Norris??

2. Rber

Rber Biskop

Haha, kul fråga. Jag undviker att svara då jag inte är intresserad av bandet.

3. Sulan

Sulan Guest

Han bär ingen klocka!

4. Beastie
    Trådstartare

Beastie Mr Cowbell

Det här är lite av en stress tävling.

Varför svara du så sulan?

5. Sulan

Sulan Guest

;)

6. Beastie
    Trådstartare

Beastie Mr Cowbell

Så där! Där var det hela korrekta svaret och Sulan är utsedd till vinnare!!!

Blev ju en väldigt kort tävling men så blir det väl ibland, svårt att dra ut på det när nån slår huvudet på spiken med en gång.

Sulan, skicka mig ett pm med din adress så postar jag gummit imorgon.

Klart slut.

7. Sulan

Sulan Guest

Hahahahha

8. JS

JS Friends of KS

Booooyaaah!

Mårtenssons ur Brookfield