• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips! 18k presidentlänk

Guinness

Cartier
Har kollat länge på denna och var lite intresserad. Har försökt jämföra med bilder på nätet men som Aurum säger är det konstig placering på stämplarna och ändlänkarna ser lite konstiga ut. Har försökt ringa några gånger men inget svar. Tror jag lämnar denna nu. . . . .

Även vikten skiljer sig ifrån andra 8385. Brukar de inte ligga närmare 60-70g ist för ca 49g?
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Skulle kunna bli ett klipp om den är kosher. Kan inte länkar se väldigt annorlunda ut beroende på när/var dom är tillverkade?
 

Chattras

Cartier
Jag va nära att klappa till men osäkerheten kring äktheten hindrade mig. Är den ok har ju någon gjort en bra affär.
 

Guinness

Cartier
Rimligtvis borde det vara äkta guld iaf (det måste väl pantbanken kolla?), vilket gör att bara guldvärdet ligger på 8,500 - 9,000 kr. Är den icke rolex är förlustaffären inte så stor trots allt.
 
Topp