• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips: 40% på straps hos Crown & Buckle

mosse

Omega
De där såg ju najs ut! Behöver en del straps till min skx007, Hur lång var leveranstiden ungefär RobertD?
Någon som kan gå i god för kvalitén t.e.x i jämförelse med singular ?
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
De där såg ju najs ut! Behöver en del straps till min skx007, Hur lång var leveranstiden ungefär RobertD?
Någon som kan gå i god för kvalitén t.e.x i jämförelse med singular ?

Vill minnas att det var lite drygt en vecka eller närmare två kanske, eller något sånt? Men jag kan ju ha haft otur också. Tänkte beställa något nu på rean och testa igen! :)
 

nifag

Cartier
De där såg ju najs ut! Behöver en del straps till min skx007, Hur lång var leveranstiden ungefär RobertD?
Någon som kan gå i god för kvalitén t.e.x i jämförelse med singular ?

Jag har köpt några natoband därifrån och de gavs bort direkt. Inte i närheten av exempelvis singulars enligt mig. Det var dock de billigaste på C&B och deras "premium" är säkert mycket bättre. Läderbanden såg trevliga ut dock, så jag beställde ett i morse. Riktigt bra priser nu..
 
Har handlat rätt så mkt därifrån, och det brukar ta lite mer än en vecka att få hem grejerna! Jag har bara varit nöjd, till och med dom "vanliga" natobanden har varit bra jämfört med många andra ställen.
Just nu är det två premium natos med borstade ringar och ett camden läder på väg hem till rollen!
 
Topp