• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips: Billiga förvaringslådor på Clas Ohlson

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Tjena!

Tänkte bara slänga in ett kort tips om dessa förvaringslådor som finns på Clas Ohlson och kostar 25:-.

Lådan levereras med lösa indelningar som går att ta bort för att anpassa facken. Ganska standard dvs. (Jag missade dock att det är en del som inte går att ta bort... Så hur man än gör blir det två lite mindre lådor.)

Jag har lite verktyg, några natoband, ett par länkar, osv. Alltså inte jättemycket tillbehör, men tillräckligt för att det ska bli oordning om man har allt i en skål/låda/hylla.

Tycker att detta är en utmärkt smidig lösning, som jag absolut kan rekommendera!

ImageUploadedByTapatalk1391849405.565527.jpg


ImageUploadedByTapatalk1391849437.499306.jpg


/Robert
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Man kan väl skära bort delen som står mellan länken och natobandet, sen blir lådan perfekt. Riktigt bra för en billig slant :)
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Japp! Det finns mängder av varianter hos redskapshandlare för fiskeprylar också! Har dock en trend att vara något dyrare!
Bra tips!
 

plexan

Cartier
Tack för tipset! Blir nog en sån, allt sånt har jag i en fryspåse för tillfället, inte helt optimalt...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Shoppade lite idag. :)
Ordning och reda! Fick plats med nästan alla klockor och verktyg...

bild.JPG

bild 1_1.JPG

bild 2_1.JPG


...och ja, ska pilla bort Biltema-etiketterna.
 
Topp