• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips klockarbitage?

Har precis haft fördelen att träffa ny trevlig bekant i staterna. Ytterst hjälpsam att roffa hem Z-klockor. Nu undrar han försynt vilken nytta han kan ha av undertecknad. Alltså min öppna fråga är om ni kan tipsa om märken där det är tydlig fördel att handla åt honom i Sverige/Europa. Vilka märken kan jag köpa åt honom här och spara några dollars. Tacksam för tipsen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Onelund

Rolex
Sjöö Sandström kanske? :)

Har faktiskt ingen aning, skicka över lite kalles kaviar och brännvinssill. Jag har två fd arbetskamrater som prenumererar på kalles iaf :)
 

Bramster

Omega
Själv är jag belgare och är jag där nere då märker jag att prisnivån ligger (log) systematiskt 10% lägre (i jämförelse med Sthlm). Kronan har dock blivit lite biligare senaste tiden så skilnaden kanske är inte lika stor längre...
 
Topp