Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tips och råd

Diskussion i 'Diskussion' startad av Paneraiman82, 22 november 2015.

?

Vilken skulle ni välja?

1. Panerai i rosé

7 röst(er)
    25,0%
  2. AP (26400)

8 röst(er)
    28,6%
  3. Rolex Skydweller

13 röst(er)
    46,4%
  1. Paneraiman82
    Trådstartare

Paneraiman82 Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Hallå där!
    Nu kliar det i mina fingrar efter nytt!
    Jag är lite inne på en AP ROO (26400) vill ha något som kompletterar min fina deepsea blue och min gamla vintage omega från morfar nu när man sålt allt annat. Också lite inne på en skydweller i rose eller en Panerai i rose. Vad säger ni andra? Vad ska man satsa på? :) Går oftast klädd i jeans skjorta och kavaj. Men också kostym då och då ;)
    God kväll

2. Bjoerlin76

Bjoerlin76 Biskop

Från:
    Sigtuna, Stockholm
    Just till lite finare klädsel tycker jag antingen Paneraien (om den inte är för stor) eller Skydwellern passar bäst! Hade du inte varit ute efter en Offshore, utan kanske en vanlig svarttavlad ROC så hade jag röstat på den. :) Nu får Skydwellern min röst.

3. Tjänstemannen

Tjänstemannen Bonde

Sky-dwellern är en riktig håll käften-klocka, hade satsat på den. Helst i vitt guld!

4. Tomas Eriksson

Tomas Eriksson Friends of KS

Från:
    Prettogettot
    26400 är den ultimata klockan till t-shirt. Jag gillar den inte lika mycket till kavaj. Kan dock fungera om du har skapliga handleder

5. Andreas A

Andreas A Bonde

Från:
    Hemma
    Helt klart Paneraien

6. Airman

Airman Präst

Köp en av varje...

7. Oscaro

Oscaro Biskop

26400 funkar mer till casual utstyrsel och inte kavaj imo, men om du ändå använder dssd till samma outfit så kanske det går. Annars är lakrits-dwellern riktigt bra!

8. par

par Friends of KS

Ingen av dem är optimal till kavaj och skjorta då de är för stora. Kanske att Skydw kommer undan med det men det är fan på gränsen(över gränsen). Titta på en DD eller RO istället om du gillar stuket och sortera bort Panerai.

9. KenKun

KenKun Biskop

Sålde inte du Dipsyn?

10. Paneraiman82
    Trådstartare

Paneraiman82 Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Jop, nu har jag en kvar :) den ska jag nog inte sälja om jag inte måste finansiera ett större köp ;)

11. romanov

romanov Borgare

Från:
    Stockholm
    Tycker du ska köra på skydweller :)

12. KenKun

KenKun Biskop

Du hade två? Galet :)

13. joca

joca Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Verkar som du vill ha AP'n?
    Hade dock valt Sky-Dweller :)

14. M.U

M.U Biskop

"En tråd är värdelös utan bilder" sade en vis man en gång! (Men jag hade valt Skydwellern!)

Mårtenssons ur Brookfield