• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips på dykarur..

Schmumel

Omega
Tjena!

Är ny här på forumet så vet inte om jag hamnat riktigt rätt med denna tråden men here it goes...
Är inne på att köpa en dykarklocka men vet inte riktigt vad jag är ute efter..
Har kollat lite på Certina ref: C013.407.11.051.00 även känt på en och annan Seiko

Men tanken går även i att sälja min Tudor 56000-68060-WIDSTL och satsa stort i en Rolex sub, men vet inte vilken.
Har ni några råd eller tips hur jag borde göra? Tacksam för alla svar :)
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Satsa på Rolex direkt, du kommer bara snegla ditåt och hamna där förr eller senare!
 

SSL

Audemars
image.jpg

SBCM023
 
B

Banankontakt

Guest
Jag röstar på rolex.
Skulle ha valt en stål/guld sub med blå tavla! :)
 

Bjudko

Cartier
På dykurfronten började jag med en Seiko SKX och sedan en Submariner 14060M, denna gör jag mig nu av med för jag lutar åt att testa en 114060. Seikon hänger dock med då den är en brukis jag har när Suben inte passar att använda.

Vad du köper handlar först om vad du gillar och sedan om du har råd, har du råd så köp det du vill helst ha.
 
Topp