• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips på en dressad klocka

speffy

Cartier
2-Faktor
Jag har blivit riktigt sugen på att komplettera min Tudor BB med en mer dressad modell.
Har tidigare inte varit speciellt förtjust i Rolex Datejust då det känns som en tråkig gubbmodell men har på senare fått upp ögonen för den och en del modeller ser riktigt spännande ut. Lika så Explorern 1 som är intressant.
Skulle behöva lite tips på dressade modeller att hålla utkik efter.
Har inget direkt budget satt och det är inget inköp som kommer ske de närmsta månaderna om där inte dyker upp något riktigt klipp.
Har även tittat på både en ny DJ och Explorer då jag tror det är en modell som kommer vara länge
 
Min ärvda guldklocka säger hej. Perfekt till smoking.
Geneve.JPG
 

RobVintage

Panerai
Jag har blivit riktigt sugen på att komplettera min Tudor BB med en mer dressad modell.
Har tidigare inte varit speciellt förtjust i Rolex Datejust då det känns som en tråkig gubbmodell men har på senare fått upp ögonen för den och en del modeller ser riktigt spännande ut. Lika så Explorern 1 som är intressant.
Skulle behöva lite tips på dressade modeller att hålla utkik efter.
Har inget direkt budget satt och det är inget inköp som kommer ske de närmsta månaderna om där inte dyker upp något riktigt klipp.
Har även tittat på både en ny DJ och Explorer då jag tror det är en modell som kommer vara länge
Klassar du Explorer som dressad?!
 
Topp