Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tips på en dressad klocka

Diskussion i 'Diskussion' startad av speffy, 24 juli 2016.

1. speffy
    Trådstartare

speffy Bonde

Jag har blivit riktigt sugen på att komplettera min Tudor BB med en mer dressad modell.
    Har tidigare inte varit speciellt förtjust i Rolex Datejust då det känns som en tråkig gubbmodell men har på senare fått upp ögonen för den och en del modeller ser riktigt spännande ut. Lika så Explorern 1 som är intressant.
    Skulle behöva lite tips på dressade modeller att hålla utkik efter.
    Har inget direkt budget satt och det är inget inköp som kommer ske de närmsta månaderna om där inte dyker upp något riktigt klipp.
    Har även tittat på både en ny DJ och Explorer då jag tror det är en modell som kommer vara länge

2. Zcorp

Zcorp Bonde

Från:
    08
    Jag skulle köpa en vintage omega Genève i guld.

speffy gillar detta.
  3. Min ärvda guldklocka säger hej. Perfekt till smoking.
    Geneve.JPG

speffy gillar detta.
  4. slimjim

slimjim Rösten från Bro

speffy gillar detta.
  5. speffy
    Trådstartare

speffy Bonde

6. slimjim

slimjim Rösten från Bro

Mitt nöje!

7. RobVintage

RobVintage Stadsbo

Klassar du Explorer som dressad?!

Tarkovski och Niclas86 gillar detta.
  8. speffy
    Trådstartare

speffy Bonde

Explorer är väl inte en helt dressad modell men som jag skrev i mitt första inlägg så vill jag ha en klocka som är mer dressad än min Tudor BB vilket jag absolut tycker Explorern är.

Mårtenssons ur Brookfield