• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips på feta (läs stora) dykare!

DB15

Panerai
Pledge Member
Då min Longines inte klassades som dykare så (dyker) jag upp med denna, detta får väl anses som en dykare :)
DSC_0195.JPG


Ha en fortsatt bra dag...
Jag tycker din Longines klassas som en dykare. Om jag inte minns helt fel så är det väl en "nyare" version av legend diver
 
Beställde en gång en Invicta "Russian diver" 52mm med tourbillon mest på grund av att jag ville ha en tourbillon movement i min samling. Denna menar jag blev löjligt stor för mig (har tyvär ingen handledsbild av den). Här i jämförelse med min gamla datejust 36mm. Invictan blev returnerad igen innan jag ställde in tiden...
20150313_173602.jpg
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Holy diver !!!
Beställde en gång en Invicta "Russian diver" 52mm med tourbillon mest på grund av att jag ville ha en tourbillon movement i min samling. Denna menar jag blev löjligt stor för mig (har tyvär ingen handledsbild av den). Här i jämförelse med min gamla datejust 36mm. Invictan blev returnerad igen innan jag ställde in tiden...
20150313_173602.jpg
 
Topp