Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tips på klocka i stil med Oris Big Crown Pointer Date

Diskussion i 'Diskussion' startad av Urfunktion, 17 april 2014.

1. Urfunktion
    Trådstartare

Urfunktion Stadsbo

Från:
    Malmö
    Jag skulle behöva hjälp med tips på klocka till en polare som behöver ny vardagsklocka. Budgeten är 5-10 kkr. Han har i dagsläget en Oris Big Crown Pointer Date (svart tavla, 36 mm) och han är ute efter något i samma stil, dvs inte alltför sportigt och inte större än 40 mm. Både länk och läder funkar. Tacksam för tips!

2. Urfunktion
    Trådstartare

Urfunktion Stadsbo

Från:
    Malmö
    Inga tips?

3. theargonaut

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    Tänker spontant på Seiko Alpinist eller vad den heter med grön eller vit urtavla på länk eller läder. Har i alla fall liknande visare :)

4. plexan

plexan Borgare

5. Urfunktion
    Trådstartare

Urfunktion Stadsbo

Från:
    Malmö
    Lustigt, jag har inte kollat tråden på ett tag men kollat runt mycket och i förmiddags rekommenderade jag just Hamilton Khaki Auto 38 mm och en Seiko Sarb, dock inte 017 men i alla fall. Kul att få bekräftelse på det. Tack för hjälpen!

Camo00 gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield