Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

tips på läderband till Tissot prs 200 Chronograph T362/462

Diskussion i 'Diskussion' startad av Jimpa, 13 april 2015.

1. Jimpa
    Trådstartare

Jimpa Friends of KS

Från:
    Mälardalen
    tänkte kolla vad ni tycker passar till denna, Guldlänk känns för mycket.
    klockan kommer nästa vecka så har lite tid på mig att fundera och ta till mig lite tips. Tänkte på den mörkblåa tavlan att mörkbrunt är det som gäller? Eller kan en struts eller ljusare ödla funka oxå?

tack för tips

tissot_prs_200_swiss_chronograph_gold_plated_luxury_sport_watch_t362462_1_lgw.jpg IMG_8782.JPG

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

01575_Ascot.png 123028_123228_Crocograin.png 04262_Massai-Ostrich.png

med vänlig hälsning // Jimpa.

2. MartinMyhrman

MartinMyhrman Torpare

Från:
    Ludvika
    En rent subjektiv åsikt då, jag ÄLSKAR mörkbrunt läder.
    Ur ett mer objektivt synsätt, jag tror att det mörkbruna blir att se bäst ut då det är lite neutralare. Eftersom att guld sticker ut en del så tror jag att det kan bli för mycket med de andra två armbanden du lagt ut. Låt klockan synas liksom.

3. MartinMyhrman

MartinMyhrman Torpare

Från:
    Ludvika
    Och nu såg jag att det var ett tag sen du lade ut detta, haha. Hur blev det tillslut?

Mårtenssons ur Brookfield