Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tips på seiko-handlare på nätet

Diskussion i 'Diskussion' startad av Andreas777, 15 augusti 2013.

1. Andreas777
    Trådstartare

Andreas777 Stadsbo

Jag har en polare som vill lägga 3-4k på en vardagsklocka och spanat in Seiko. Jag försökte hjälpa honom och surfa runt men... hittar många. Vilka brukar ni handla ifrån?

2. JayJay

JayJay Biskop

http://www.higuchi-inc.com/index-e.html Dom har mkt mer än vad som finns på hemsidan. Bara att maila, snabba på svar. Bra priser. Man kan dessutom betala direkt med VISA utan att kladda med paypal.

3. JayJay

JayJay Biskop

4. newk15

newk15 Stadsbo

5. Andreas777
    Trådstartare

Andreas777 Stadsbo

Ett stort tack för hjälpen han borde hitta vad han söker bland dessa.

6. benganb

benganb Bonde

Kan varmt rekommendera Rob på monsterwatches. En sann entusiast, otroligt kunnig och ger personlig service. Några kronor dyrare än från japan, men tryggheten och att han slängde med extra band, kortare länken mm, avgorde för mig.
    http://www.monsterwatches.nl/index.php/home

yonsson gillar detta.
  7. calzone

calzone Biskop

8. benganb

benganb Bonde

Hej, har tyvärr fått problem med mitt Monster, den stannar under natten vilket inte hänt förr. Kontaktade återförsäljaren, Rob på Monsterwatches.nl och fick omgående utmärkt bemötande. Att fixa klockan ska gå på garantin så nu åker den ner till Holland. Återkommer med info hur ett SEIKO garantiärende hanteras.

yonsson gillar detta.
  9. _jonte

_jonte Friends of KS

Mycket intressant, återkom gärna med hur det utvecklar sig!

10. Daddyeo

Daddyeo Bonde

Rekommenderar Rakuten. Känns som det klart billigaste alternativet när det kommer till japanska klockor.

11. benganb

benganb Bonde

Monstret är åter på armen! Rob konstatera att visarna kom åt varandra i något läge vilket skapade problem. Felet åtgärdat och två matchande natoband i lådan som plåster på såren! Imponerad över servicen av Rob och monsterwatches.nl. Nästa seiko kommer definitivt handlas därifrån.

12. AdamST

AdamST Biskop

Från:
    Stockholm
    klockimport har bemött mig fint ang. min Seiko så de rekommenderas!

13. RonJeremy

RonJeremy Bonde

Är det smidigt att handla därifrån? Är sugen på en sarb017!

14. Dejan S

Dejan S Stadsbo

Creationwatches funkar riktigt bra och har gaaalet snabb leverans

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

15. Daddyeo

Daddyeo Bonde

Har inte haft några problem och jag har väll köpt 4-5 klockor därifrån. Lite längre leveranstid än typ creationwatches.

Mårtenssons ur Brookfield