Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tips på tillverkare av urtavla?

Diskussion i 'Hemslöjd, modd och fix' startad av MalmöKlockarn, 24 januari 2015.

1. MalmöKlockarn
    Trådstartare

MalmöKlockarn Bonde

Från:
    Malmö
    Hallå Hallå!

Har tänkt på att montera min egen klocka med en custom urtavla, boett och lite gravyr här och där. Tänkte göra en till mig, frugan och en till sonen som han kan ha i sin framtida samling:)
    urverket ska jag köpa separat och boetten bör inte vara så svårt att hitta, bara att CADa och få den fräst. Men urtavlan, var hittar man någon som gör urtavlor, någon som vet?

Tack!

2. Onelund

Onelund Biskop

Från:
    Småland
    Här på klocksnack såklart

ping McGyver

cultshit gillar detta.
  3. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
  4. MalmöKlockarn
    Trådstartare

MalmöKlockarn Bonde

Från:
    Malmö
    Jo såg att McGyver gjort sina egna, visste dock inte om han sålde. Kan vara intressant:) Annars så är fler förslag välkomna då jag läste någonstans att han har lite tid över:)