• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips på tv-serie

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Uppdaterar lite.

Kingdom, MMA drama.
Suits, har nog ingen missat.
Into the badlands, blandning av matrix/got.
Billions, ett måste.
Glow, hur damwrestlingen kom till.
Flash, härligt geekig superhjälteserie.
Magicians, modern Harry Potter
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Kan tipsa om Blindspot på Visplay. Såg klart sista säsongen igår (två säsonger, en tredje tydligen planerad enligt Google). Påminner en hel del om Blacklist, men med bättre nerv och tempo (tyckt vi).
 

Moody

Rolex
Helt missat denna tråd! Är helt galen i serier, sett det mesta. Plöjde igenom Suits för någon vecka sen, 10/10 på den, hittills bästa serien jag sett. Nu har jag dock börjat på House Of Cards, också riktigt riktigt bra än så länge.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
En serie jag inte tänkye jag skulle gilla alls men som är hyfsat kul (och funkar bra se med tjejen för egen del) är Grace and Frankie. Dock bara sett lite mer än halva säsong ett men korta avsnitt.


Förvänta er inte årets serie bara men om ni har en sambo som avskyr alla bra serier funkar den ok ;)

Annars se El chapo, gillade Narcos men denna var bättre. Bra skådespelare rakt igenom här med :)
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Sr Avila - Mexicansk serie om en lönnmördares vardag, full av vardags problem ;) HBO international
1992 och 1993 - Italiensk dramaserie som utspelar sig ikring Berlusconi åren. HBO
Engrenages (Spiral på engelska) 6 säsonger stenhård Fransk kriminaldrama i stil med The Shield
 
Topp