Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tips på vintage dykare

Diskussion i 'Vintage' startad av Hynchen, 17 mars 2016.

1. Hynchen
    Trådstartare

Hynchen Bonde

Hej KS!

Som rubriken lyder är jag ute efter lite tips på häftiga vintage dykare.
    Jag har som så många andra fastnat i vintagefällan, har nyligen skaffat mig en vintage omega dressare och fick genast mersmak. Nu är jag ute efter lite inspiration till nästa klockköp, letar alltså efter en vintagedykare för ca 1000-5000kr. Så kom gärna med tips på vintage dykare, jag har inga speciella preferenser utan är just nu bara ute efter lite inspiration.
    Tack på förhand!

2. J.G.L

J.G.L Bonde

Från:
    Taberg
    Jag älskar Zodiac Sea Dragon Chrono. Sea dragon.jpeg

Hynchen gillar detta.
  3. KMS

KMS Friends of KS

Från:
    GBG
    Lite väl nya bara för att vara vintage.

Kollat denna tråden?
    http://klocksnack.se/threads/dåligt-med-udda-mögeldykare-på-forumet.15330/

Vissa Squale, Supercompressor dinkor, Certina, Gruen, Elgin, Seiko, borde gå att knö in i budgeten. Annars EPSA, MRSPA boetter med lite olika märken.

Aurum, eriksson850 och Gummo gillar detta.
  4. grodslukarenx

grodslukarenx Borgare

Från:
    Höllviken, Skåne
  5. eriksson850

eriksson850 Friends of KS

Från:
    烏普薩拉
    Fast lite tråkig boett och verk, roligare att hitta en klocka som varit tänkt att dyka med.

Förutom @KMS förslag ovanför vill jag slå ett slag för Seiko 6309-7040 samt andra seiko och citizen. Mycket bang for the buck under 5k.

Holy diver, KMS, aptorsken och 1 annan gillar detta.