• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tissot Navigator kronograf, Lemania 1343 (pris och hip-hopbump)

aljung

Panerai
2-Faktor
Ett styck Tissot Navigator kronograf i härlig 70-tals stil säljes. Lite av en poor-mans Heuer Carrera :) Kommer på en härligt rasslig Tissot originallänk.

I klockan tickar ett automatiskt Lemania 1343-verk som går riktigt bra. Går att vrida upp för hand och har snabbinställning för datum. Dubbla kronografvisare för tidtagning, nollställer korrekt. Ska enligt föregående säljare vara servad innan han köpte den, när och om detta stämmer vet jag inte. Den tickar på bra i alla fall.

Klockan är 42mm utan krona och tar 20mm band. Inga större dings på boetten. Kronan är eventuellt utbytt då den saknar Tissot-logga. Silverfärgad tavla som drar mer åt vitt. Svart subdial och svart tachymetre-skala. Tavlan är i stort sett felfri. Kupat plexiglass i riktigt bra skick.

Priset sätter jag till 5000:- inklusive REK-frakt.

Ev byten som skulle kunna vara intressanta:
Sumo (svart eller blå) och lite pengar åt mitt håll
Sinn 556i och lite pengar åt ditt håll
Seiko MM300 och lite mer pengar åt ditt håll

IMG_4838.jpg
IMG_4840.jpg
IMG_4841.jpg
IMG_4843.jpg
IMG_4845.jpg


Frågor, glada tillrop, skambud och dylikt tas via PM :)

Referenser finns.

//Andreas
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Fredagsbump med lite bytesförslag :)

Ev byten som skulle kunna vara intressanta:
Sumo (svart eller blå) och lite pengar åt mitt håll
Sinn 556i och lite pengar åt ditt håll
Seiko MM300 och lite mer pengar åt ditt håll
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Fortsätter bjuda på lite skön svensk hip-hop i mina bumpar :)

Passar på att hyvla av ett par hundralappar också.

Känn ingen stress...

 
Topp