• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tissot Navigator Sonorous, 70-tal med larm

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Tissot Navigator Sonorous. Den mäter 43x37mm och inuti tickar ett Tissot 2120 (AS1931). Skicket är utmärkt. Inga repor eller skador vare sig på boett, glas eller urtavla (Edit: upptäckte ett litet märke på bakboetten, vid ena bandhornet, som förmodligen är resultatet efter ett bandbyte). Den tickar på som den ska och saktar sig några sekunder per dag. Pga skicket misstänker jag att den aldrig heller är servad, utan har legat i en låda sedan 70-talet. Den kommer på en länk av okänt fabrikat, också den i bra skick dock.
Pris 4500 4000 kr. skickat.
Retur: Ja, inom fyra dagar från mitt avsändande oavsett anledning.
Mer info? Skicka mig ett PM.
2500291145.jpg
2500291145_1.jpg
2500291145_2.jpg
20150317_135337.jpg
 
Topp