Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tissot PR 50

Diskussion i 'Vintage' startad av Malon, 11 december 2013.

1. Malon
    Trådstartare

Malon Torpare

jag hittar inget vettigt om denna klocka någonstans.
    vad tror ni?
    ärv efter min Farmor och så sett är den värld alla pengar i världen för mig.
    Men är det något "riktigt" pengavärde på den?

[​IMG][​IMG]

2. eriksson850

eriksson850 Friends of KS

Från:
    烏普薩拉
    Skulle säga att det är en enklare Tissot med quartzverk från 90- talet eller nyare... Värde ca: 100-300:-

Edit: Såg nu att det var ett damur, så skulle jag säga att den nog ligger i prisspannet 50-200:-

Spar den för affektionsvärdet och ge den till barnbarnen någon gång i framtiden :)

Malon och Sandkvist gillar detta.
  3. Sandkvist

Sandkvist Friends of KS

Håller med ovanstående, inget "riktigt" pengavärde. Vanlig lite billigare modell, men bättre än mycket i Ur&Penns budgetsortiment.

Malon gillar detta.
  4. Malon
    Trådstartare

Malon Torpare

Okej tack! Då kan jag fortsätta användan den utan att oroa mig för mkt om man råkar repa :)
    Tack för att ni tog er tid!