• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tissot Seastar 1969 Manual

Jonte73

Audemars
Denna är värd en egen tråd.
Efter ett långt trålande efter en lämplig servad och fräsch vintage dressare var jag nära att ge upp.
Hade en köpes annons på forumet som var väldigt sval.
Men plötsligt kom ett försiktigt pm från en av forumets profiler.

Minuteman undrade om inte denna kunde vara något, och shit pommes det var den verkligen.
Då den är en gåva till en tjejkompis och det var lite bråttom så erbjuder sig karln att serva den omgående och dessutom leverera den till min arbetsplats, stort mycket stort :)
Tack Marcus för hjälpen och finjustering av klockan . Den kommer att uppskattas.
Jonte.

Bilder!
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

Minuteman

Rolex
Hopas den blir uppskattad när den kommer till sin nya ägare :)

Jag har nu tvättat flexbandet du ville ha som komplement till meshet.

Kan säga att det var välbehövligt :)
uploadfromtaptalk1412189739729.jpg


Jodå, det ligger ett flex där någonstans under all smuts :D
 

Jonte73

Audemars
Stort tack herrarna för erat engagemang vad gäller sanering av flexarna, uppskattas verkligen.
Två st kommer att behållas av mig .
Övriga kommer att skänkas till svärfar och annat löst folk.
Så de kommer att användas dagligen.
 

Jonte73

Audemars
Då är klockan äverlämnad till den nya ägarinnan.
Minuteman , hon är tokglad för den och hade du varit där nu hade du fått en kram :)

Klockan kommer att firas in ordentligt i afton på holmen, så ser ni två rikssnygga damer som sportar vintage Tissoter så håll er undan !
image.jpg

Dimmig bild, undrar varför ;)
 
Topp