• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tissot Seastar 600 PRISSÄNKT

Säljer för min grannes räkning lite klockor. Först ut är en Tissot Seastar 600.
Detta är ett kvartsur.
All färg på vridringen har skavts bort och vridringen löper trögt så en rengöring är på sin plats.
Länkarna på bandet har normal förslitning med tanke på klockans ålder. Boetten verkar dock byggd som en stridsvagn och är i mycket fint skick för sin ålder och användning.

Innan batteriet dog (nytt batteri krävs alltså) så bar jag klockan en vecka själv och under den veckan kunde inga tidsavvikelser noteras.
Klockan säljs som utan returrätt och jag sätter ett pris på 1200:- exklusive frakt. NYTT PRIS 1000:-
NU 900:-

saletissot2.jpg
 
Senast ändrad:
Topp