• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tissot Seastar Automatic *Sista prisbump*

ollkli

Rolex
2-Faktor
Tissot Seastar Automatic. Tillfälle att förvärva en nyservad och snygg vintage Tissot. Klart bärbara 36mm utan krona. Verkar av allt mitt googlande vara en 70-talare. Quickset på datum. Mjukt och fint uppdrag och bra gång. Servad utan kvitto av en mkt duktig forum medlem. Nytt glas. Nytt passande vintage band. Urverk: Tissot cal.784-2 21 jewel.

Var tänkt att vara en "keeper 4 life" men då jag aldrig använder vintage klockor känns det inte rätt att ha den liggande. Förtjänar bättre helt enkelt. Har jag någonstans farit med osanning gällande klockans spec får expertisen rätta mig.

Pris: 1500:- inkl frakt (tidigare 2500:) eller rimligt bud. Retur enligt överenskommelse. Vad gäller byten, tar jag gärna en Aqualand jp2000. Eller annan kul dykare i samma peng.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp